Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Blinkie Text Generator at TextSpace.net

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 10, 2011

bintang 14 hari...wink2!!!

14 hari ku mencari dirimu
untuk menanyakan dimanakah dirimu
14 hari ku datangi rumah mu
agar engkau tahu tetatir ku menunggu mu
aku kangen sama kamu
apa kamu udah enggak sayang aku
maafkanlah aku lari dari kenyataan
bukan kerna aku tak punyai rasa sayang
maafkanlah aku mencuba tuk berlari
kerna suatu nanti engkau pastikan mengerti
kamu pacar terbaik ku
walau hanya sekejap di hati mengapa
hanya sekejap saja ku merasakan indahnya
dengan dirimu mengapa
hanya ungkai yang kata dan ku rasa tiada sempurna
cerita cinta kita

TaK SaLaH BerKonGsi ^_^

No comments:

Post a Comment